του Risto Stefov
Σύμφωνα με την επίσημη θέση της Ελλάδας η Μακεδονία, ιδιαίτερα η Δημοκρατία της Μακεδονίας, καταλήφθηκε από τους Σλάβους που ήρθαν στη Μακεδονία κατά τη διάρκεια του 6ου αιώνα μ.Χ. Αυτή η αξίωση που ούτε δικαιολογημένη ούτε αποδεδειγμένη είναι, χρησιμοποιείται από την Ελλάδα για να αρνείται τη μακεδονική ταυτότητα και τα ανθρώπινα δικαιώματά τους στο μακεδονικό λαό. Με αυτό η Ελλάδα παραβιάζει τους διεθνής κανόνες και πρότυπα, ιδιαίτερα στο σεβασμό της ελευθερία του αυτοπροσδιορισμού των Μακεδόνων.
Εάν οι Μακεδόνες είναι «Σλάβοι» όπως αξιώνουν οι Έλληνες, τότε ποιοι είναι οι Έλληνες, ιδιαίτερα λαμβάνοντας υπ' όψη ότι και οι δύο λαοί υπήρξαν δίπλα-δίπλα ως γείτονες χωρίς σύνορα για πάνω από 2.000 χρόνια;
Πώς η ταυτότητα των σύγχρονων ελληνικών θα υπερτερήσει στη σύγχρονη μακεδονική ταυτότητα εάν αυτές τοποθετηθούν δίπλα-δίπλα; Πριν απαντήσουμε στις ανωτέρω ερωτήσεις ας εξετάσουμε το «ποιοι είναι οι σύγχρονοι Έλληνες;»
Ο Edward Blaquiere Esq. συγγραφέας του βιβλίου «Η ελληνική επανάσταση: Η αρχή και η πρόοδός της» στη σελίδα 21 λέει: «Μεταξύ των πολυάριθμων νησιών του Αιγαίου, προκύπτουν διάφοροι άγονοι βράχοι, μερικοί από τους οποίους είναι εντούτοις προικισμένοι από τη φύση με μικρά και άνετα λιμάνια. Από αυτούς είναι οι Hydra, Spezzia και Ipsara, τα δύο πρώτα κοντά στην ανατολική ακτή της Πελοποννήσου, και το άλλο όχι μακριά από τη Scio, στην ασιατική ακτή. Η τυραννία και η ανάγκη είχε οδηγήσει μερικές οικογένειες, των οποίων η καταγωγή ήταν αλβανική, όπως και αυτή σχεδόν όλων των αγροτών που κατοικούν στην κύρια Ελλάδα, να βρουν καταφύγιο στους έρημους βράχους, όπου έχτισαν τα χωριά, και επιδίωξαν μια αβέβαιη επιβίωση με την αλιεία.»
Αυτό που ο Edward Blaquiere προσπαθεί να μας πει σε ότι αφορά την προέλευση των σύγχρονων Ελλήνων, «των οποίων η προέλευση όπως και αυτή σχεδόν όλων των αγροτών, οι οποίοι κατοικούσαν στην κύρια Ελλάδα, ήταν αλβανική». Σύμφωνα με τις λέξεις του Edward Blaquiere σχεδόν όλοι οι αγρότες που κατοικούσαν στη «κύρια» Ελλάδα ήταν Αλβανοί!
Ο William ST Clair συγγραφέας του βιβλίου «Εκείνη η Ελλάδα μπορεί ακόμα να είναι ελεύθερη» στη σελίδα 9 λέει: «Οι Ρωμαίο - καθολικοί Έλληνες, που έζησαν στα νησιά που ήταν κάτω από την διοίκηση των Βενετών ή Γενουατών, θεωρούσαν εαυτούς ως χωριστή κοινότητα. Οι Αλβανοί στην Ύδρα και στις Σπέτσες, πολλοί από τους οποίους δεν μπορούσαν καν να μιλήσουν τα ελληνικά, θεωρούσαν εαυτούς Έλληνες λόγο της υπακοής τους στην Ορθόδοξη Εκκλησία.»
Ο William ST Clair λέει «οι Αλβανοί στην Ύδρα και στις Σπέτσες θεωρούσαν τους εαυτούς τους Έλληνες» που υπονοούν ότι οι σύγχρονοι Έλληνες που ζουν σε Ύδρα και Σπέτσες έχουν αλβανική καταγωγή.
Ο Κωνσταντίνος Παπαριγόπουλος στην «Ιστορία του ελληνικού έθνους» στη σελίδα 73 λέει: «Η έννοια του κράτους "Ελληνικο" όπως διαμορφωθηκε στη δυτική Ευρώπη προϋπέθετε ότι αυτό επρεπε να είναι ο κληρονόμος του αρχαίου ελληνικού κόσμου. Δεδομένου ότι κατελάμβανε το ίδιο έδαφος και αυτό το έδαφος είχε ελευθερωθεί μετά από την εξέγερση των χριστιανικών πληθυσμών που υποστήριζαν ότι είναι οι απόγονοί του, έπρεπε – υποτίθεται- να μοιράζονται τον ίδιο πολιτισμό και την ίδια γλώσσα με τους αρχαίους προγόνους του. Πράγματι, το πρόσφατα γεννημένο "Ελληνικό" κράτος βάσισε αρχικά τη νομιμότητά του σε αυτήν την κληρονομιά. Εντούτοις, έπρεπε να αναλάβει μια δύσκολη προσπάθεια να πειστεί η ευρωπαϊκή κοινή γνώμη σχετικά με την ισχύ των αξιώσεών του. Επιπλέον, ο γερμανός ιστορικός Jacob Philip Fallmerayer υποστήριξε ότι οι αρχαίοι Έλληνες είχαν εκμηδενιστεί κατά τη διάρκεια των σλαβικών εισβολών στα ελληνικά εδάφη και την δημιουργία νέων εποικισμών τον έβδομο αιώνα μ.Χ. Έχοντας αυτό υπ' όψη, οι αποκαλούμενοι νέο-Έλληνες δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα μίγμα σλαβικών και αλβανικών πληθυσμών.»
Εδώ πάλι έχουμε τις αναφορές ότι ο σύγχρονος Έλληνας ή ο νέο-ελληνικός πληθυσμός που ζει στην περιοχή της Πελοποννήσου σήμερα ήταν κάποτε ένα μίγμα Σλάβων και Αλβανών.
Ειρωνικά και παρά τις ρυθμίσεις των συνόρων στον 20ο αιώνα, οι σύγχρονοι Έλληνες σήμερα δεν διστάζουν να αποκαλούν τους βόρειους γείτονές τους «Σλάβους» αλλά σθεναρά απορρίπτουν τα επιχειρήματα του Jacob Philip Fallmerayer που υπονοούν ότι αυτοί είναι επίσης απόγονοι των Σλάβων.
Στο βιβλίο «Οι Βλάχοι: Η ιστορία ενός βαλκανικού λαού», στις σελίδες 124 και 125, ο Τ. J. Winifrith λέει: «Υπάρχουν δύο άλλες δυσκολίες που οφείλονται στην τουρκική περίοδο. Στην επισήμανση των κυκλοφοριών των εμπορευμάτων και των ατόμων στη βαλκανική χερσόνησο όπου είναι εξαιρετικά δύσκολο να διαφοροποιηθούν οι διάφορες σχετικές φυλές. Οι δυτικοί ταξιδιώτες ήξεραν λίγα, οι τουρκικές αρχές αδιαφορούσαν. Ακόμη και οι ίδιοι πολύγλωσσοι Βλάχοι ούτε ήξεραν ούτε νοιάζονταν πολύ και μέχρι την άνοδο της εθνικής συνείδησης στο τέλος του δέκατου όγδοου αιώνα ήταν πιθανώς ευχαριστημένοι από την ετικέτα του Έλληνα, που ήταν αρκετά καλή για τους ξένους παρατηρητές.»
Στο βιβλίο «Οι Βλάχοι: Η ιστορία ενός βαλκανικού λαού», στη σελίδα 139, ο Τ. J. Winifrith λέει: «Ένας από τους πρώτους και καλύτερους πρωθυπουργούς της Ελλάδας ήταν Ιωάννης Κολέττης, ένα Βλάχος που ντυνόταν όπως ένας Τούρκος και που υπήρξε παθολόγος στην Αυλή του Ali πασά.»
Μιλώντας για τις μεταναστεύσεις του 19ου αιώνα στα Βαλκάνια, στο βιβλίο «Οι Βλάχοι: Η ιστορία ενός βαλκανικού λαού», στις σελίδες 119 και 120, ο Τ. J. Winifrith λέει: «Αλλού υπάρχει μια περαιτέρω πηγή σύγχυσης με την ογκώδη μετανάστευση Αλβανών στην Ελλάδα.»
Στην αφήγηση της ιστορίας των Βλάχων, ο Τ. J. Winifrith μας δίνει σημαντικές ενδείξεις ως προς την αληθινή ταυτότητα των σύγχρονων Ελλήνων. Στις ημέρες όταν διαμορφωνόταν η σύγχρονη Ελλάδα σε ένα έθνος, οι Βλάχοι, ένας Λατινόφωνος λαός, και οι Αλβανοί ήταν οι πρωταρχικές πηγές της πρώτης ύλης για τη «παραγωγή» των σύγχρονων Ελλήνων.
Στο “Popular Science Monthly” του J. McKeen Cattell, που δημοσιεύτικε το 1915 στις σελίδες 41 και 42 διαβάζουμε: «Το μεγαλύτερη μέρος της παλαιάς ελληνικής φυλής έχει εξοντωθεί, και η χώρα κατοικείται τώρα από άτομα σλαβονικής καταγωγής. Πράγματι υπάρχει ένα ισχυρό έδαφος για τη δήλωση ότι υπήρξε περισσότερο ελληνικό ηρωικό αίμα στον τουρκικό στρατό του Edhem πασά απ' ότι στους στρατιώτες του βασιλιά Γεωργίου.»
Στο “Popular Science Monthly" του J. McKeen Cattell, που δημοσιεύτηκε το 1915 στη σελίδα 42 διαβάζουμε επίσης: «Ο σύγχρονος Έλληνας έχει ονομαστεί "Βυζαντινός Σλάβος". «Ο βασιλιάς Γεώργιος ο ίδιος και ο γιος του Κωνσταντίνος είναι απλά αλλοδαποί που τοποθετήθηκαν στον ελληνικό θρόνο για να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα των ξένων δυνάμεων, που είναι στην πραγματικότητα απόγονοι των φυλών που για τους αρχαίους Έλληνες ήταν μόνο βάρβαροι.»
Εδώ το “Popular Science Monthly" μας ενημερώνει ότι όχι μόνο οι αρχαίοι αποκαλούμενοι Έλληνες έχουν εξαφανιστεί και αντικατεστάθησαν από άτομα σλαβικής καταγωγής αλλά ότι ακόμη και οι ηγέτες της σύγχρονης Ελλάδας είναι αλλοδαποί.
Στη «εγκυκλοπαίδεια Britannica» που δημοσιεύεται το 1910 στη σελίδα 465 στο τμήμα για την ιστορία της Ελλάδας διαβάζουμε: «Το 1715 οι Οθωμανοί με έναν μεγάλο πειθαρχημένο στρατό τέθηκαν για την ανάκτηση του Μοριά (που μετονομάσθηκε αργότερα σε Πελοπόννησος), οι Βενετοί αφέθηκαν χωρίς υποστήριξη από τους Έλληνες. Η χερσόνησος καταλήφθηκε εκ νέου γρήγορα και με την ειρήνη του Passarowitz (1718) πάλι έγινε μια τουρκική επαρχία. Τα χάσματα που αφέθηκαν απο αυτήν την περίοδο στον ελληνικό πληθυσμό καλύφθηκαν κατά ένα μεγάλο μέρος από μια μετανάστευση από την Αλβανία.»
Πολύ συχνά μου έχουν πει διάφοροι Έλληνες να «διαβάσω την εγκυκλοπαίδεια» και να μάθω την αληθινή ιστορία της Ελλάδας. Έτσι μετά από τις συμβουλές τους ανέτρεξα στην έκδοση του 1910 της εγκυκλοπαίδειας Britannica και είδα ότι επιβεβαιώνει την ιστορία ότι ο σύγχρονος ελληνικός πληθυσμός στις αρχές του 19ου αιώνα ήταν αλβανικός. Μας λέει επίσης ότι η παλαιά Ελλάδα, περισσότερο γνωστή ως Μοριάς, μια σλαβική λέξη για τη «Θάλασσα», είχε καταληφθεί από τους Βενετούς.
«Στην Ελλάδα των Ελλήνων» της Lucy Μ. J. Garnett στη σελίδα 32 διαβάζουμε: «Οι αθηναίες γυναίκες δεν είναι ούτε όμορφες ούτε καλοφτιαγμένες: δεν έχουν ούτε τη φυσιογνωμία των γαλλίδων γυναικών, ούτε την πλήρη ομορφιά των ρωμαίων κυριών, ούτε την λευκή χλωμή λεπτότητα των τούρκων γυναικών - δεν βλέπει κάποιος τίποτα στην πόλη παρά τα άσχημα πλάσματα με τις ευρείες μύτες, τα πλατιά πόδια και τις κακοσχηματισμένες μέσες. Είναι επειδή η Αθήνα, πριν είκοσι πέντε χρόνια, ήταν μόνο ένα αλβανικό χωριό. Οι Αλβανοί διαμόρφωσαν και ακόμα διαμορφώνουν, σχεδόν όλο το πληθυσμό της Αττικής και μέσα σε τρεις λίγκες απόσταση από την πρωτεύουσα, βρίσκονται χωριά όπου τα ελληνικά γίνονται κατανοητά μετά βίας. Η Αθήνα κατοικήθηκε γρήγορα με άτομα όλων των ειδών και εθνών και αυτό εξηγεί την ασχήμια του αθηναϊκού τύπου.»
Εδώ η Lucy Μ. J. Garnett τα βγάζει όλα και δεν μας κρύβει καμία λεπτομέρεια. Η Αθήνα, στην ταπεινή αρχή της σύγχρονης Ελλάδας, η έδρα του σύγχρονου και αρχαίου ελληνισμού, η κορυφή της ελληνικής υπερηφάνειας και της δόξας, το 19ο αιώνα δεν ήταν τίποτα περισσότερο από ένα «αλβανικό χωριό».
Αλβανοί, Βλάχοι, Σλάβοι; Πού είναι οι αποκαλούμενοι Έλληνες, απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων, κληρονόμοι της αρχαίας Ελληνικής και της μακεδονικής κληρονομιάς; Δεν πρέπει να κοιτάξουμε πάρα πολύ μακριά ή να γρατσουνίσουμε πάρα πολύ βαθιά την επιφάνεια για να βρούμε τις παρατυπίες για την ελληνική ταυτότητα. Ακόμη και με τα πενιχρά στοιχεία που παρουσιάζονται από μόνο έξι πηγές μπορούμε να δούμε ότι η ταυτότητα των σύγχρονων ελληνικών δεν είναι ότι φαίνεται. Έτσι, πώς τολμήσανε αυτοί [σύγχρονοι Έλληνες] να αμφισβητήσουν τη μακεδονική ταυτότητά μας όταν η [σύγχρονη ελληνική] ταυτότητά τους είναι τεχνητή, στην καλύτερη περίπτωση;
Αγαπητοί Μακεδόνες, μην δίνετε καμία σημασία στους ισχυρισμούς των σύγχρονων ελλήνων επειδή οι σύγχρονοι Έλληνες δεν είναι πραγματικά αυτοί που λένε ότι είναι. Οι σύγχρονοι Έλληνες δεν είναι οι απόγονοι των αποκαλούμενων αρχαίων Ελλήνων, όπως απεικονίζονται ότι είναι. Οι αποκαλούμενοι αρχαίοι Έλληνες μπορεί να ήταν αυτοί που στον κόσμος ειπώθηκε ότι ήταν, το οποίο πρόκειται ακόμα να αποδειχθεί, αλλά εξαφανίστηκαν προ πολλού. Μπορώ να σας πω με πολλή βεβαιότητα ότι οι σύγχρονοι Έλληνες δεν είναι οι απόγονοί τους. Οι σύγχρονοι Έλληνες δεν είναι τίποτα περισσότερο από τους απατεώνες και τους σφετεριστές της αρχαίας κληρονομιάς των πόλεων κρατών. Το μόνο πράγμα που έχουν από κοινού με τους αρχαίους είναι ότι έτυχε να ζήσουν στα ίδια εδάφη.
Αγαπητοί Μακεδόνες «δεν διαπραγματευόμαστε» το ιερό βιβλικό όνομά μας, τα σύμβολά μας και τη μακεδονική ιστορική κληρονομιά μας με αυτούς τους σφετεριστές και τσαρλατάνους.
Δεν θα έπρεπε να προσφύγουμε σε αυτό, εάν η Ελλάδα έκανε το σωστό πράγμα και αναγνώριζε το μακεδονικό λαό ως Μακεδόνες και τους παρείχε τα ανθρώπινα δικαιώματά τους όπως ορίζονται από το διεθνές δίκαιο. Αλλά όχι, έπρεπε να προχωρήσουμε σε αυτόν το σκληρό τρόπο με το να βγάλουμε στην επιφάνεια το άσχημο ελληνικό παρελθόν! Δεν είναι ποτέ πάρα πολύ αργά, παρ΄ όλα αυτά, για την Ελλάδα να κάνει το σωστό πράγμα! Για εκείνους που δεν είναι ακόμα πεπεισμένοι ότι η ταυτότητα των σύγχρονων ελλήνων είναι μια τεχνητή δημιουργία, παρακαλώ συνεχίστε να διαβάζετε αυτήν την σειρά άρθρων.
Σημείωση συντάκτη: Αγαπητοί Μακεδόνες, ένας τρόπος για να υπερασπιστούμε από την ελληνική επίθεση και να κερδίσουμε πίσω την ταυτότητα και την αξιοπρέπειά μας είναι να παλέψουμε στο χαμηλό επίπεδο στο οποίο οι Έλληνες μας έχουν κατεβάσει: αυτός ο τρόπος είναι να επιτεθούμε στην ταυτότητά τους όπως αυτοί έχουν επιτεθεί στη δική μας. Δεν χρειάζεται να αποδείξουμε τίποτα σε αυτούς παρά μόνο να εκθέσουμε την αληθινά τεχνητή ταυτότητα που έχουν και να αποκαλύψουμε το σχέδιό τους για να μας εξαφανίσουν προκειμένου να σφετεριστούν την μακεδονική κληρονομιά μας.