Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2009

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ

9μελής αντιπροσωπεία της ΜΑ.ΚΙ.Β.Ε. συμμετείχε στις 4 και 5 Φεβρουαρίου στην ετήσια συνάντηση μακεδονικών οργανώσεων από όλα τα βαλκανικά κράτη. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια των εκδηλώσεων που διοργανώθηκαν για να τιμηθεί η 137η επέτειος από τη γέννηση του Μακεδόνα επαναστάτη Γκότσε Ντέλτσεβ στις πόλεις Μπίτολα και Πρίλεπ της Δημοκρατίας Μακεδονίας. Σ’ αυτήν εκπροσωπήθηκαν οι μακεδονικές οργανώσεις «ΟΜΟ ΙΛΙΝΤΕΝ» και «ΟΜΟ ΙΛΙΝΤΕΝ-ΠΙΡΙΝ» από τη Βουλγαρία, «Ντρούστβο» και «Μ.Ι.Ρ» από Αλβανία και οι οργανώσεις των μακεδονικών κοινοτήτων σε Σερβία, Κροατία, Σλοβενία και Ρουμανία. Οι αντιπροσωπείες εξέφρασαν την επιθυμία των μελών τους για σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ των Μακεδόνων των Βαλκανίων και αλληλοενημερώθηκαν για τις δραστηριότητες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Οι μακεδονικές εθνικές οργανώσεις είναι επισήμως αναγνωρισμένες σε Αλβανία, Ρουμανία, Σλοβενία, Κροατία και Σερβία. Διευκολύνονται από τις αντίστοιχες κυβερνήσεις στις δραστηριότητές τους, ενώ στις δύο τελευταίες ενισχύονται και οικονομικά από τα κρατικά ταμεία. Η Βουλγαρία ακολουθεί απέναντι στην πολυπληθή μακεδονική κοινότητα πολιτική ίδια με αυτήν της Ελλάδας. Να θυμίσουμε ότι ο Γκότσε Ντέλτσεβ γεννήθηκε στο Κούκους (σημερινό Κιλκίς) και ήταν ο ιδεολογικός και πολιτικός καθοδηγητής της απελευθερωτικής οργάνωσης «Εσωτερική Μακεδονική Επαναστατική Οργάνωση» (Ε.Μ.Ε.Ο) που ιδρύθηκε το 1893 στ Θεσσαλονίκη. Σκοτώθηκε από τους Οθωμανούς στις 4 Μαϊου 1903 στη Μπάνιτσα Σερρών. Οι Μακεδόνες της Ελλάδας όχι μόνο δεν έχουν το δικαίωμα να τιμούν το Γκότσε, όπως κάθε λαός τους ήρωές του, αλλά δεν έχουν δικαίωμα καν να ξέρουν γι’ αυτόν. Η γενέτηρα πόλη του Γκότσε, το Κούκους καταστράφηκε από το ελλαδικό στρατό στις 20 Ιουνίου του 1913. Τα κανόνια στράφηκαν κατά του άμαχου πληθυσμού και όσοι σώθηκαν αναγκάστηκαν να καταφύγουν στις σερβοκρατούμενες και βουλγαροκρατούμενες περιοχές. Μετά τη λήξη του πολέμου η Ελλάδα δεν επέτρεψε την επιστροφή τους στις εστίες τους. Μετονόμασε την πόλη σε Κιλκίς και εγκατέστησε σε αυτήν εποίκους από τη Μικρά Ασία και κυρίως από τον Πόντο. Οι νέοι κάτοικοι γιορτάζουν στις 21 Ιουνίου αυτό το έγκλημα πολέμου ως απελευθέρωση. Οι Μακεδόνες, όμως, δεν θα ξεχάσουν ποτέ τον Γκότσε Ντέλτσεβ και θα τον τιμούν με τον τρόπο τους. Αιωνία του η μνήμη.

10 σχόλια:

  1. Κατ' αρχήν συγχαρητήρια για την ανασύσταση της ΜΑΚΙΒΕ ως κίνησης (και όχι απλώς ως τίτλου blog). Ελπίζω κολοσσοί σαν τους Πρίτσκα/Πασόη/Τσαρκνιά να επανήλθαν στην ενεργή δράση - σας χρειάζεται μια φωνή πιο απροκάλυπτα εθνική από τις μιξομοντέρνες χαζομάρες του Βινόζιτο.

    Κατά τ' άλλα το δούλεμα πάει σύννεφο: Πως δεν έχουν δικαίωμα να μαθαίνουν γι' αυτόν; Μπήκε κανείς στο σπίτι σας να εμποδίσει τους γονείς και τους παππούδες σας να σας μιλήσουν για τους κομμιτατζήδες προγόνους σας; Και τι σας εμποδίζει να του κάνετε κανένα μνημόσυνο στα χωριά που ισχυρίζεστε πως είσαστε πλειονότητα ή και αποκλειστικοί κάτοικοι; Καλά αν πάτε στη Μπάνιτσα Σερρών θα σας πάρουν με τις λεμονόκουπες αλλά εδώ η διασπορά σας σε Αυστραλία και Καναδά είναι τόσο άσχετη που νομίζει πως τον σκοτώσανε στη Βεύη (Μπάνιτσα Φλώρινας) - δε πάτε εκεί να τον τιμήσετε που υποτίθεται πως είναι κομμιτατζιδομάνα το χωριό;

    Όσο για τα υπόλοιπα τι να πει κανείς με τον ιστορικό αχταρμά που ως συνήθως κάνετε; Το 1913 έγιναν οι μάχες Κιλκίς-Λαχανά, την ίδια χρονιά έληξε ο Β'Βαλκανικός πόλεμος αλλά οι πρόσφυγες από τη Μ. Ασία ήρθαν το 1922-26... Οι πρόσφυγες που εγκαταστάθηκαν πρώτοι στην περιοχή Κιλκίς ήταν από τη Βουλγαρία και την περιοχή Στρώμνιτσας/Γευγελής (κυρίως) - ορισμένοι των οποίων λόγω γλώσσας θα τους βαφτίζατε κι αυτούς Μακεδόνες... Γι' αυτό και αρχικά το Κιλκίς ονομάστηκε Νέα Στρώμνιτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το Βινοζιτο και η ΜΑΚΙΒΕ διαφωνουν ιδεολογικα πανω στο ιδιο θεμα, δεν ειναι αντιθετες παραταξεις. Ο καθενας προσπαθει για το καλυτερο συμφωνα με την δικη του μεθοδολογια. Ευχαριστουμε αλλα δεν μας χρειαζετε αντιπαλοτητα και εχθρικοτητα μεταξυ μας.
    Στην Ελλαδα σημερα δεν υπαρχουν ακομα οι καταλληλες κοινωνικο-πολιτικες συνθηκες για να γινει αποδεκτη η διαφορετικοτητα. Το θεμα δεν ειναι το τι κανουμε μεσα στα σπιτια μας, αλλα το κατα ποσο αυτο ειναι αποδεκτο απο την κοινωνια μας συνολικα. Εδω ενα πανηγυρι διοργανωνεται (βλεπε Μελιτη) και αμεσως αρχιζει η συκοφαντια και η δυσφημηση. Φαντασου να διωργανωθει και κανενα μνημοσυνο για τον Γκοτσε Ντελτσεφ. Οταν η κοινωνια ενημερωθει οτι ο Ντελτσεφ ηταν ενας Μακεδονας μαχητης για την απελευθερωση της Μακεδονιας απο τους Τουρκους και οχι καποιος ΄΄βουλγαροκομητατζης΄΄ που εσφαζε Ελληνες, τοτε τα πραγματα θα ειναι διαφορετικα.

    Το αν οι προσφυγες εγκατασταθηκαν το 22 το 26 η΄ το 2006 δεν υποβιβαζει την τραγικη τυχη των Μακεδονων του Κουκους και γενικοτερα της νοτιο-κεντρικης και νοτιο-ανατολικης Μακεδονιας τον καιρο εκεινο.
    Οσο για την Μπανιτσα Σερρων το χωριο εκεινο δεν επεζησε τους πολεμους και τους διωγμους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμε 6’04

    Καλό θα είναι να εμφανιζόμαστε με ένα ψευδώνυμο ή με τα αρχικά μας, για διευκόλυνση του διαλόγου.
    Με λίγο προσεκτικότερη ανάγνωση των αναρτήσεών μας, θα διαπιστώσεις ότι είμαστε αρκετά ακριβείς.
    Την πραγματική ιστορία του τόπου μας ούτε την ξέρετε, ούτε θέλετε να την μάθετε. Δεν είσαστε ελεύθεροι να τη μάθετε.
    «Αν πάτε στην Μπάνιτσα θα σας πάρουν με τις λεμονόκουπες», λες. Η Μπάνιτσα ως οικισμός έπαψε να υφίσταται εδώ και πολλές δεκαετίες. Το 1903 επειδή φιλοξένησε τον Γκότσε οι Οθωμανοί σκότωσαν 5 ή 6 χωρικούς και έκαψαν μερικά σπίτια. Έτσι τιμωρούσαν όσα χωριά βοηθούσαν το απελευθερωτικό κίνημα ή φιλοξενούσαν Κομίτες. Το 1913, μετά την καταστροφή του Κούκους (Κιλκίς) και πολλών χωριών, οι κάτοικοι της Μπάνιτσα φοβούμενοι ότι θα πάθουν τα ίδια, εγκατέλειψαν το χωριό τους και κατέφυγαν στη βουλγαροκρατούμενη Μακεδονία του Πιρίν. Μετά την λήξη του πολέμου περί τους 110 από αυτούς επέστρεψαν στο χωριό που ήδη είχε καταστρέψει ο ελλαδικός στρατός. Στην απογραφή του 1920 είχε 107 κατοίκους και μετονομάστηκε σε Καρυαί. Η κρατική τρομοκρατία που ακολούθησε ανάγκασε και αυτούς να εγκαταλείψουν τις εστίες τους. Το διπλανό χωριό Φράστανη που μετονομάστηκε σε Ορεινή δέχτηκε λιγότερα πλήγματα, αλλά μεγάλη τρομοκρατία και υποχρεωτική πλύση εγκεφάλου. Ίσως κάποιοι λίγοι να ξέρουν για τον Γκότσε, αλλά δεν τολμούν να τον τιμήσουν εξ αιτίας των «δημοκρατών» σαν εσένα που μας παρακολουθούν ως γκεστάπο (μοναδική στην Ευρώπη).
    Αν πάμε λοιπόν στη Μπάνιτσα, δυστυχώς δεν θα υπάρχει κάποιος να μας υποδεχτεί. Αν υπήρχε θα μας υποδέχονταν με τσίπουρο και χαρά. Και αυτό είναι που δεν σας αρέσει. Ακόμη και οι Γρεκομάνοι Μακεδόνες σταμάτησαν να στρέφονται κατά των ομογενών τους που τόλμησαν να σηκώσουν το κεφάλι και άρχισαν να ανακτούν τον αυτοσεβασμό τους.
    Με την ευκαιρία να σε ενημερώσω ότι μερικά χιλιόμετρα νοτιότερα ήταν το χωριό Ντόβιστα, γενέτηρα του Εμμανούλ Παππά που ηγήθηκε της εξέγερσης του 1822 σε Σέρρες και Χαλκιδική. Το 1926 άλλαξαν το όνομά του, που βέβαια δεν ήταν ελληνικό, για να μην υπάρχει η υποψία ότι ο Ε.Παππάς κατάγεται από μη ελληνόφωνο χωριό. Εξελληνίστηκαν, όπως και άλλα χωριά των Σερρών, κατά τον 18ο αιώνα, στα πλαίσια της εκστρατείας του Πατριαρχείου, ανάλογης με την πρόσφατη, για να μειωθεί η επιρροή της Ρωσίας στα Βαλκάνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Karatasho μια και με έβγαλες Γκεστάπο διατήρησε το - για το συρφετό σου εμείς είμαστε τα ΣΣ και εσείς είσαστε κορασίδες παρθεναγωγείου. Σε αντίθεση με εσένα που μας βγάζεις φασίστες εγώ σας αποκαλώ κομμιτατζήδες που τιμή σας και καμάρι σας μια και σας συνδέει με τους εθνικούς σας ήρωες της ΕΜΕΟ. Ελπίζω να μη σε χαλάει. :-)

    Τις παρωπίδες που διαθέτετε ομαδικώς που βγάζουν όλους τους Έλληνες στη Μακεδονία να είναι εξελληνισμένοι δικοί σας ή Βλάχοι ή Αρβανίτες δε θα τις φορέσω ευχαριστώ. Ελεύθερος είμαι και βλέπω όλες τις πηγές (συμπεριλαμβανομένων των δικών σας που εσείς, η διασπορά σας και οι Λιθοξόου/Νακραζάς/Κωστόπουλος και λοιπή ομήγυρη προβάλλουν παντού) και κρίνω μόνος μου (αντί να χάβω τις ιστορίες του ντέντο και της μπάμπα). Σ' όλη την Ελλάδα αλλάξανε τα Σλάβικα, Τούρκικα, Βλάχικα και Αρβανίτικα τοπωνύμια, όχι μόνο στη Μακεδονία. Αυτό δεν άλλαξε το τι εθνική κατεύθυνση είχαν οι ντόπιοι. Η Μπάνιτσα δεν έγινε φιλοελληνική με το που έγινε Βεύη (τουναντίον) και οι κάτοικοι των Νταρνακοχωριών δεν σας έκαναν γλύκες πριν το 1927. Τώρα αν μαζί με τους κομμιτατζήδες θέλετε στα πλαίσια της ανάκτησης του αυτοσεβασμού σας (γιατί πότε τον χάσατε;) να οικιοποιηθείτε και αυτούς που επέλεξαν την ελληνική εθνική ιδέα, τι να πει κανείς άλλο από το όνειρα γλυκά.

    Βιάζεστε να επισημάνετε πως η Μπάνιτσα έχει πάψει να υπάρχει ως κατοικημένος οικισμός - κάτι που μέχρι και η Wikipedia το γράφει καλά να είναι η διασπορά σας και οι Βούλγαροι - αλλά επιμένω πως αν πάτε να του κάνετε μνημόσυνο εκεί (στα ερείπια, δεν απαγορεύει κανένας και ο παπά-Τσαρκνιάς δε κολώνει) και σας πάρουν είδηση - από την άνω και την κάτω Φράστανη ή τη Ραχόβιτσα - αντί για τσίπουρο θα φάτε λεμονόκουπες. Το πόσο σας αγαπάνε οι Γρεκομάνοι το είδαμε - γι' αυτό και τα συναισθήματα είναι αμοιβαία. Αλλά τι το συζητάμε; Πηγαίντε και κάντε το το μνημόσυνο - όχι στα μουλωχτά, βάλτε ανακοίνωση. Εδώ που τα λέμε κάντε το σαν το πανηγύρι στη Μελίτη να μαζέψετε και κόσμο από Αυστραλία-Καναδά-ΗΠΑ και από "μέσα". Τουλάχιστον έτσι θα φανεί πως είσαστε κάμποσοι και δε θα χρειαστούν τα ΜΑΤ να σας προστατέψουν από τους άλλους τους κρετίνους τους Χρυσαυγίτες. Αυτό που σας τσούζει σε τελική ανάλυση είναι πως στη περιοχή Σερρών, όπως γενικότερα σε κεντρική και ανατολική Μακεδονία, έχετε μείνει λίγοι από πολύ νωρίς. Αφού ούτε με την αναμπουμπούλα της Κατοχής μπορέσαν τα παληκάρια σας του SNOF να μαζέψουν κόσμο για σοβαρό αντάρτικο έξω από τα φιλοκομμιτατζίδικα λημέρια των νομών Έδεσσας, Καστοριάς και Φλώρινας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kaljarsko, την εχθρικότητα την έδειξε η αποχώρηση Πασόη-Πρίτσκα, οι κατηγορίες κατά του Βινόζιτο πως είναι και καλά πράκτορες, τα διάφορα γραφικά για "εθνίκια" που έγραφε ο Πάβλε Φιλίποβ στο Indymedia, τα διάφορα παρασκηνιακά με την πρόσφατη επίσκεψη της Γκέη κλπ. Βρείτε τα μπας και καταφέρετε κάτι παραπάνω. :-)

    Ωραίο να πας να μπερδέψεις τη διαφορετικότητα των πολιτιστικών παραδόσεων με αυτή της εθνικής συνείδησης αλλά δε πουλάει. Δε συζητάμε για χορούς και πανηγύρια που κάκιστα (και με το αντίθετο αποτέλεσμα) κυνηγήθηκαν στο παρελθόν. Συζητάμε για το ότι οι εθνικοί σας ήρωες είναι οι κομμιτατζήδες και τα SNOF/NOF. Δηλαδή δε θέλετε απλώς να μη σας εμποδίζει κανείς να τιμάτε τους εχθρούς των συμπολιτών σας (δικαίωμα σας) αλλά να σας αγαπάει και ο κοσμάκης για αυτό! Έλεος πια με το βιασμό της λογικής. Σε ποια χώρα ακριβώς συμβαίνει αυτό; Από τι είναι φτιαγμένοι οι κάτοικοι της;

    Ποιά συκοφαντία και δυσφήμιση - δεν είναι αλήθεια πως κάθε χρόνο στo Βοσταρένι θα τραγουδήσετε (και καλά θα κάνετε, δικαίωμα σας να βγάλετε τα απωθημένα σας) τα "πατριωτικά" σας, ενίοτε ακόμα και το απροκάλυπτο Begajte Grci... Δε σας αρέσει το Βουλγαροκομμιτατζής - κι ας ήταν δάσκαλος σε Βουλγαρικό σχολείο - να τον πούμε σκέτο κομμιτατζή. Αλλά το ότι η ΕΜΕΟ έσφαζε αυτούς που επέλεγαν την ελληνική πλευρά (όπως οι αντάρτες αυτούς που επέλεγαν την πλευρά της ΕΜΕΟ ή των Ρουμανόβλαχων) αυτό δεν είναι θέμα παραπληροφόρησης, είναι θέμα άμεσης ιστορικής μνήμης οικογενειών. Ή νομίζετε πως μόνο εσείς κλαίτε θύματα γιατί πάντα βρεθήκατε χαμένοι στο τέλος;

    Τέλος αν πρόσεχες θα διάβαζες πως έγραψα για πρόσφυγες από "μέσα" (Στρώμνυτσα και Γευγελή). Αυτοί δεν ήρθαν το '22 ή το '26 αλλά το '13. Και η τύχη τους ήταν κι αυτών τραγική - αλλά ξέχασα, puskari Grkomani ήταν, καλά να πάθουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Geheime Staatspolizei, έχεις μπερδέψει τα φύκια με τα ραδίκια. Εμείς ουδέποτε αμφισβητήσαμε το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού των Ελλήνων. Στα πλαίσια αυτού του δικαιώματος πολλοί γηγενείς μακεδόνες προτιμούν να λένε ότι είναι εθνικά Έλληνες. Εμείς δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με αυτό. Εκεί που δημιουργείται σοβαρό πρόβλημα είναι ότι αυτοί οι εθνικά Έλληνες μακεδόνες αρνούνται σε εμάς τους εθνικά Μακεδόνες το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού. Πως γίνεται αυτό; Με το να αρνούνται ότι υπάρχει Μακεδονικό έθνος, εντός και εκτός Ελλάδας. Κάνοντας αυτό, αυτόματα μονοπωλούν τον όρο Μακεδόνας Μακεδονικό ως αποκλειστικά Ελληνικό και βαπτίζουν τους εθνικά Μακεδόνες με ένα σορό ονόματα (Σλαβόφωνοι, Βούλγαροι, Σκοπιανοί, Σλαβομακεδόνες και δεν συμμαζεύεται!). Και το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού; Ισχύει μόνο για τους Ελληναράδες, έστω Μακεδόνες; Οι άλλοι δεν δικαιούνται να αυτο προσδιορίζονται εθνικά όπως θέλουν, τι στιγμή που και αυτοί είναι γηγενείς μακεδόνες;
    Όποιος θεωρεί ότι είναι Έλληνας εθνικά και ότι είναι και Μακεδόνας γεωγραφικά μπορεί να το δηλώνει απλά λέγοντας ότι είναι Ελληνομακεδόνας η Έλληνας Μακεδόνας (είτε είναι γηγενής είτε Πόντιος, Μικρασιάτης, Βλάχος, Αρβανίτης η ότι άλλο). Αυτοί που δεν θεωρούν τους εαυτούς τους ως Εθνικά Έλληνες η κάτι άλλο, μπορούν να λέγονται απλά εθνικά Μακεδόνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όταν εννοείται ήρωας ποιανού έθνους ?
    Είναι γνωστές οι επιστολές του Γκότσε που αυτοπροσδιοριζόταν ως Βούλγαρος. Για να μην αναφέρω και το τι έλεγε ο επιστήθιος φίλος Peyo Yavorov ο οποίος και έγραψε την πρώτη τους βιογραφία. Με τα ψέμματα δεν χτίζεται το παρών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Akritas, ακόμα και εάν κάποτε ο Γκότσε Ντέλτσεφ δήλωσε Βούλγαρος, υπάρχουν ένα σορό ιστορικές μαρτυρίες που μας επιβεβαιώνουν ότι ήταν, αισθανόταν και δήλωνε Μακεδόνας. Για μας τους Μακεδόνες ήταν Μακεδόνας που αγωνίστηκε και έδωσε τη ζωή του για την ελευθερία και ανεξαρτησία της Μακεδονίας και των Μακεδόνων και όχι για τη Βουλγαρία.
    Εσύ δεν καταλαβαίνω τι ζόρι τραβάς, ως Έλληνας, για το τι ήταν ο Γκότσε Ντέλτσεφ η και άλλοι Μακεδόνες ήρωες του μακεδονικού εθνοαπελευθερωτικού αγώνα του 1903 και του Ιλιντεν; Ποίος σου ζήτησε να μας διαφωτίσεις με τις "ιστορικές" σου γνώσεις; Κάνε μας τι χάρη και ασχολήσου με τους "Έλληνες" αγωνιστές του 1821, εάν και πόσοι από αυτούς είχαν ως μητρική γλώσσα την ελληνική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για πες μου μία ιστορική μαρτυρία που να προέρχεται είτε από τον ίδιο , είτε από συναγωνιστή του κομιτατζή που να λέει ότι είναι Makedonskiot nacionalnosti και μετά τα ξαναλέμε.

    Σε ότι αφορά την Ελληνική εθνική ταυτότητα και τις επιμέρους εθνότητες όποτε θέλεις τα λέμε. Ξέρεις δεν είμαι από αυτούς που λένε για βιολογικές συνέχειες ή να υποστηρίζω θεωρίες συγχωνεύσεων χωρίς εθνοκοινωνιολογικές παραμέτρους κλπ. Και αυτό είναι πρόβλημα για εσάς που από ότι φαίνεται απορρίπτεται τις μεταμοντέρνες θεωρίες του μαξιμαλιστικού βινόζιτο που από ότι φαίνεται τους τελείωσαν μιας και η αναβίωση εκ μέρους του Gruevski της αρχαιλοτρείας τους χάλασε τα σχέδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού το έχεις υπ' όψη η δεν κατάλαβες ακόμα τι είναι; Η εθνότητα του καθ' ένα είναι κάτι που αφορά τον ίδιο: φυσικά υπάρχουν αντικειμενικά στοιχεία που προσδιορίζουν ένα άτομο και την εθνότητα του αλλά αυτό δεν είναι υποχρεωμένο να τα δεχθεί εάν θεωρήσει ότι δεν τον αντιπροσωπεύουν. Άρα δεν μπορούμε να συζητάμε για εθνοτικό ετεροπροσδιορισμό για κανέναν, αφού είναι κάτι που αφορά την συνείδηση του.
    Ο λόγος για τον οποίο γίνεται η συζήτηση από τους Έλληνες σχετικά με την εθνότητα των Μακεδόνων είναι απλός: δεν θέλουν να παραδεχτούν ότι υπάρχει Μακεδονικό έθνος γιατί έτσι πιστεύουν ότι κατοχυρώνουν αποκλειστικό δικαίωμα στα εδάφη της Μακεδονίας, με αρχαιολογικά παραμύθια (η επιστήμη άλλα λέει για την αρχαία Μακεδονία και θα πει ακόμα περισσότερα όταν θα μελετηθούν όλα τα ευρήματα από επιστήμονες αρχαιολόγους και όχι κρατικούς προπαγανδιστές).
    Οι Έλληνες δεν έχουν κανένα δικαίωμα να ετεροπροσδιορίζουν τους Μακεδόνες εθνοτικά ως Βούλγαρους, Σκοπιανούς, Σλάβους η ότι άλλο. Ακόμα και εάν πιστεύουν ότι οι αρχαίοι Μακεδόνες ήταν Έλληνες. Όσο για τους σημερινούς κάτοικους της Μακεδονίας εντός ελληνικών συνόρων, μόνοι τους αυτο προσδιορίζονται είτε ως Έλληνες εθνικά είτε ως Μακεδόνες εθνικά. Που είναι το πρόβλημα, λοιπόν, για τους Έλληνες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή